Prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Uszanuj moją pracę, jak i czas spędzony na pisaniu tego, i nie umieszczaj ich na innych stronach! Dziękuje! :D

niedziela, 7 kwietnia 2013

Wieloczęściowe

WIELOCZĘŚCIOWE
 Uwaga!: fanfiki są wstawione od najstarszego do najnowszego! 




  (  Rysunek został stworzony na potrzebę opowiadania i jest mojego autorstwa,więc wszelkie prawa do tego rysunki są zastrzeżone! )
Stranger 
Główni bohaterowie: Kasia,Kim Jonghyun
Ostrzeżenie: przekleństwa,sceny erotyczne
Ilość odcinków: 15 / 15
[Z]
Kasia to 19 letnia polka ,która mieszka w Korei już pół roku odkąd przeprowadziła się do Seulu aby móc tu studiować. Niestety jej życie nie jest usłane różami tak jak sobie to wyobrażała. Chodzenie na uczelnię to dla niej jeden wielki koszmar. Przez swoją nieśmiałość, pochodzenie i swoje 158cm wzrostu nie ma żadnych znajomych. Jednymi słowy jest szarą myszką w tym wielkim skośnookim świecie, która każdego dnia jest wyśmiewana i torturowana niechcianymi słowami jak i czynami. Jednak jej życie dostaje kolorów, kiedy przed oprychami ratuje ją tajemnicza osoba. Student na którego zaczynała zwracać coraz większą uwagę mimo iż był arogancki, wyrafinowany i oblegany przez kobiety. Kim Jonghyun, 20 letni chłopak z bocznej klasy nie mający pojęcia o jej istnieniu, nawet po pomocy jaką jej zaoferował dwa miesiące wcześniej, do czasu...

Rozdział 1, Rozdział 2 , Rozdział 3, Rozdział 4, Rozdział 5, Rozdział 6, Rozdział 7, Rozdział 8, Rozdzia 9, Rozdział 10Rozdział 11, Rozdział 12 cz.I , Rozdział 12 cz. II , Rozdział 13, Rozdział 14, Rozdział 15 END.

 ~Nuhreul wonhae~
(Pragnę cię)
Rozdziały: 3 /? 
 ~Zawieszone~
Od autorki: Nie pisze gatunków, jakie będą tu występować. Chcę was zaskoczyć. :) Może się kiedyś pojawią, więc zaufajcie mi. ^^
 
Miłość - rzecz zgubna czy raczej niosąca radość? Przekleństwo czy błogosławieństwo?- Zadaje sobie te pytania każdego dnia przy kubku gorącej czekolady, wsłuchując się w głosy moich ulubionych k-pop'owych wokalistów. Taki rytuał zawsze mnie uspokajał. Jednak w końcu moje optymistyczne podejście do świata legło w gruzach, kiedy to pewnego dnia mnie opuściło, przysyłając pesymizm na swoje miejsce. Wszystko zaczęło się kiedy to poznałam radosnego chłopaka bądź mężczyznę jak kto woli, Byun Baekhyuna. Czy naprawdę jedna osoba może tak zmienić życie jednym słowem, gestem czy czynem? W moim przypadku widocznie tak...


                      
                    Rozdział 1                           Rozdział 6                                              
                       Rozdział 2                             Rozdział 7
                       Rozdział 3    ~ * ~           Rozdział 8     ~ * ~
                       Rozdział 4                             Rozdział 9
                       Rozdział 5                             Rozdział 10 ...?



 Every love is coming in Time
Bohaterowie: Marta, Ola, Jonghyun, Key, Onew, Taemin, Minho + osoby drugoplanowe 
Ostrzeżenie:Chyba moja dzika wyobraźnia,małe przekleństwa i rzadko sceny dozwolone od +16
 Marta i Ola są nastolatkami, które w pogoni za marzeniami - mimo małych sprzeciwów swoich rodziców - postanowiły przeprowadzić się do Seulu. Ola zaczęła studiować na pierwszym rok zaś Marta na ostatnim. W wolnych chwilach od szkoły pracowały w cukierni u miłego starca. Ola jako cukiernik, a Marta pomocnik. Jednak ta była tam rzadkim pracownikiem ponieważ była sprzątaczką, która musiała sprzątać mieszkanie wskazane przez swoją agencję. Pewnego dnia przez przypadek ich życie wywraca się o kilkadziesiąt stopni, kiedy to Marta napotyka przez przypadek nieoczekiwanego gościa...właściciela mieszkania.
Wszystkie rozdziały są na moim drugim blogu. Jest ich bardzo dużo, ale wydaje mi się , że opowiadanie jest warte przeczytania. ^^ więc proszę się nie zrażać ich ilością, jak i długością ;D
Rozdziały

Przyjaciele(zakończony)
Ostrzeżenia:Scena erotyczna
III,III










7 komentarzy:

  1. Mam prośbę czy mogłabyś coś zrobić z tym drugim opowiadaniem co jest takie dlugie ? boo chcialam czytac dalej a tu mi nie wchodzi ;< bardzo prosze ;* ponieważ wciągnęłam sie w czytanie aa tu nie moge ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, zaraz zrobię.^^ Dziękuję, że czytasz i, że nie przeraziłaś się długością. Jakby co dodałam tam spis treści, aby było łatwiej. Pozdrawiam <3 ^^

      Usuń
    2. wlasnie ja tylko szukam takich dlugich *.* bo lepiej mi sie czyta ;D ooo super przynajmniej sie nie pogubie ;D

      Usuń
  2. Hej, napisałam już na 'Every Love...', ale napiszę też tutaj (z nadzieją, że zobaczysz ;D). Chciałam powiedzieć, że bardzo mi się to opowiadanie podoba i podobnie jak Wika, szukam długich, bo lepiej się je czyta <3 Ale zauważyłam, że odcinek 28 i 29 to ten sam odcinek :) ten z Nowym Rokiem. mimo, że jest tam w tytule napisane cz. I i cz. II to odcinek jest ten sam :) proszę, zrób coś z tym, bo mnie skręca ciekawość, jak zaregował Key i Dinuś na filmik z nimi! ;D
    Z góry dzięki. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A! Dodam, że przez to musiałam zatrzymać swoje czytanie! I usycham! ;D

      Usuń
    2. Już wszystko poprawione i odpowiedź dałam Ci na tamtym blogu. ^^ Jeszcze raz dziękuje. ;*

      Usuń
    3. Nawet nie wiesz jak poprawiłaś mi tym dzisiejszy dzień! <3 idę dalej czytać! Dziękuję za szybką reakcję ;) ;*

      Usuń