Prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Uszanuj moją pracę, jak i czas spędzony na pisaniu tego, i nie umieszczaj ich na innych stronach! Dziękuje! :D

czwartek, 29 sierpnia 2013

~Moje prace~

Skoro podzielam się tu z wami swoją pasją do pisania opowiadań to po długich namyśleniach postanowiłam również i tą do rysowania, która zajmuje równie ważne miejsce w moim sercu. Postanowiłam wstawiać tu swoje rysunki, gdzie kolejne będą pojawiały od czasu do czasu, dlatego też proszę was o uszanowanie mojego czasu i ciężkiej pracy przy tym, jak i niekopiowanie i rozpowszechnianie prac na innych stronach! Chyba, że ktoś zapyta o zgodę, wtedy pomyślę nad nią. :) 

*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*

Kasia i Jonghyun (Stranger)
Od autorki: Te jakby przejście koloru na dłoni Jonghyuna, jest specjalnie, na oznaczać to, że się zmienia. Jeśli ktoś czytał ,,Stranger'' może załapać, że nie bez powodu on jest cały szary, a dziewczyna kolorowa.

 Kim Kibum (SHINee)

 Lee Taemin (SHINee)

Lee Taemin (SHINee)

Kim Jongin (EXO-K)

 Key ( SHINee)

Kim Jonghyun (SHINee)


Choi Minho ( SHINee)

 Luhan ( EXO)

 Onew ( SHINee)

 Luhan ( EXO)

 Luhan ( EXO)

 Luhan ( EXO)

10 komentarzy:

  1. Ojej, śliczne <3 Chyba najbardziej podobają mi się dwa pierwsze, nie wiem tylko czy bardziej podoba mi się Key czy Tae...
    Po chwili namysłu chyba jednak Tae. To przez te akcenty kolorystyczne na czapce i koszuli ^^ No i fakt, że lubie Taemina w mocnym makijażu ;3 Cudownie ci wyszło cieniowanie pod czapką, jestem zachwycona. Dostałabyś za niego może nawet szóstkę od mojej pani profesor od malarstwa, a to wyczyn, bo surowa z niej kobieta xD Rysuj dalej i rób to co kochasz, a z rysunku na rysunek będziesz coraz lepsze!
    hehe, bede pierwsze >D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojeju . Ale ty pięknie rysujesz! Urzekł mnie szczególnie Key - jejuś jak żywy ! Brak mi słów ^.^

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże... jak zobaczyłam Key to po prostu miałam wrażenie, że to jakieś przerobione na rysunek zdjęcie O.o .
    GENIUSZ!
    Gratuluje talentu, bo... łał!

    OdpowiedzUsuń
  4. Waaaaa~ jakie śliczne *.* kurcze masz talent! ^^ najładniejszy jest pierwszy taemin, a Kai jest po prostu prze-słod-ki! ^^ wszechstronnie uzdolniona~ piękne!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Woooo *__*
    Moje zdolności plastyczne kończą się na narysowaniu trzymających się za ręce koszów na śmieci (Na jakieś szkolne konkursy) >.<
    Szczerze zazdroszczę ci talentu, tyle pięknych, yaoistycznych rysunków możesz zrobić xDD
    Urzekł mnie Key, no po prostu w pełni oddałaś jego idealność. Pozostałe rysunki, oczywiście też są świetne.
    Obyś wykorzystała dobrze ten talent ^o^

    Pozdrawiam <3 ~

    OdpowiedzUsuń
  7. ZAZDROSZCZĘ Wielkiego talentu!
    Przepiękne....:3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten pierwszy Taemin jest genialny. *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne <33333333
    Masz talent, nie ma co :)) I'm so jealous :D
    Wszystkie są genialne, ale my fav to Key i Jongin <333333333

    OdpowiedzUsuń